Dotacje na innowacje

Value Based Advisors Sp. z o.o. wspólnie z Politechniką Wrocławską zrealizowała projekt
„Narzędzia Business Intelligence dla Wirtualnej Sieci Punktów Sprzedaży”.
Projekt został zrealizowany w ramach programu „INNOTECH” w ścieżce programowej IN-TECH i był współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Celem projektu było przygotowanie zestawu intuicyjnych, przyjaznych użytkownikowi oraz prostych w integracji i obsłudze narzędzi informatycznych, które poprzez dostarczenie kluczowych informacji z zakresu danego rodzaju sprzedaży (detaliczna i internetowa), umożliwią:
- weryfikację i analizę głównych wskaźników sprzedaży, a w przypadku sklepów internetowych dodatkowo najważniejszych wskaźników e-commerce,
- obserwację i analizę trendów sprzedaży produktów, wspierającą zarządzanie stanem magazynu oraz promowanie poszczególnych produktów,
- promocję sprzedawanych produktów na ekranach dotykowych oraz analizę działań klientów na ekranach dotykowych,
- analizę ruchu na stronie internetowej sklepu.
Powyższe działania usprawnią i wpłyną pozytywnie na proces podejmowania decyzji, a w konsekwencji przyczynią się do zwiększenia sprzedaży w niewielkich lokalnych sklepach detalicznych oraz w sklepach internetowych.
Koncepcja narzędzi oparta jest o eksplorację szczegółowych danych (Big Data) pochodzących od sklepów operujących w segmencie SME (Small Medium Enterprise). Źródłem informacji do analizy są dane pochodzące z systemów sprzedaży małych sklepów, pobranych z kas fiskalnych oraz dane pobierane ze sklepów internetowych. Zakres badawczy projektu skupia się na opracowaniu innowacyjnych algorytmów analizy danych o dużych wolumenach w oparciu o zdefiniowane ontologie. Pierwotnie zdefiniowany cel został zrealizowany – powstały:
- aplikacja webowa zarówno dla sklepów małopowierzchniowych jak i internetowych,
- aplikacja multimedialna na ekrany dotykowe dla sklepów małopowierzchniowych.
Więcej informacji znajduje się na stronie https://biwiss.eu:4444/